tvorba webu program
Publikováno 08.12.2012 v 19:00 v kategorii Novinky, přečteno: 128x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory usměrňující hodnocení internetových stránek a předně i jeho pořadí ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Však právě už se stalo zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný fakt. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom objevit, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Video Co-Occurrence
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz